finally


Nu är jag hemma från allt. Det har rent sagt varit en väldigt händelserik och upptäcksfylld semester (eller hur Betty... :P) Haha har en rolig sak att berätta för er charmelefanter när skolan börjar. Bornholm var så sjukt underbart och Malmö likaså. Vet ni hur FKN mycket jag vill bo i Malmö eller??!! Det är en grym stad, älskar den!

Idag cyklade jag, Lova och mamma in till stan och kollade på Pride paranden. När jag kom hem sprang jag och Lova till söderbysjön och badade, sen powerwalkade vi hem. Har haft något i halsen sen vi var i Spanien så jag har inte kunnat träna, men ÄNTLIGEN så kunde jag det!! Har varit deprimerad över att jag inte kunnat jogga på typ 2 veckor, så detta var värsta energikicken! WEEEEHOOOOO :D



Min vackra Betty :)



Kommentarer



Name:
Kom ihåg mig?

Mail

Blog:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0