hemma


Hej på er! Det är en trött, smutsig men glad Iris som skriver idag. Äntligen hemma efter ca. 11 timmars resa hit och dit. Men det hände en lite rolig sak också på mellanlandningen i Barcelona. Johan Rheborg (ja, Fredde från Solsidan) var på samma plan som oss. Senare på Arlanda körde han in väskan i mitt ben. FUCKING STARSTRUCK JAG FICK ELLER??!?! Han är en av mina favoritkomiker (så fort han rör sig ramlar jag av stolen av garv) så jag blev helt tomatdeluxröd i ansiktet hela tiden. Haha...

Daamn vad jag känner att den här bloggen börjar bli ful och tråkig. Men satsar på en höstdesign istället för att sitta och pilla med designen nu. Och snart fungerar bilduppladdningen som den ska också (... när jag har hittat pogrammet som man ska installera... säg inte att jag har tappat bort det) och då blir det mera pix också. Good or what?


Lite halvt random till två pers jag saknar väldigt, väldigt, väldigt mycket!♥

Kommentarer
Name: jessica

Saknar dig väldigt mycket också:*<333333

2011-08-01 | 15:50:47



Name:
Kom ihåg mig?

Mail

Blog:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0