san sebastiàn


Hej på er! Sitter och kopierar å, ä & ö nu och det är ett sabla helvete kan jag säga. Men, jag ska försöka skriva lite ändå.

Livet här är mycket roligare än hemma i Stockholm. Alla är så glada och sprider glädje och kärlek till varandra. Så fort man går utanför dörren smittas man av glädjen och blir så lycklig (till skillnad från Stockholm där man typ slänger bitchblickar till varandra och uppfattas som en idiot om man börjar prata med en random person på tuben). Igår var vi i Pamplona där det är fiesta just nu, hela stan + människor från andra städer har fest. Det är tjurrusningar, tjurfäktningar (vi var på en igår, berättar mer sen), och vart man än går står det människor och dansar. Feeeeeeest var ordet.

Annars så badar vi i havet, äter (all day, all night), och har det grymt kul. Här om natten sprang Lova och jag runt på stranden, och det var så sjukt vackert. Hela stadens ljus speglade av sig i havet och allt man såg var glittrande ljus typ (hohoho).

Hoppas att alla har det fett med grymt! Laddar upp lite bilder jag har tagit med mobilen, men jag väntar med att ladda upp bilder från systemkameran. HUGS!







Trackback
RSS 2.0