byebye


För några timmar sedan kom jag hem från Gnesta. Det är så himla mysigt där! Fotade bl.a 2 dagar gamla föl (!!), hästar, kossor och ännu mer hästar. Mår så bra av att få vara i naturen och ute på landet, det känns verkligen som jag. 

By the way, imorgonbitti åker jag och Lova iväg till mormor. Då väntar en 9 timmars lång bussresa upp till Umeå, och sedan 2 timmars bilresa upp till Piteå. Jag kommer dö säger jag bara. Vi stannar hos mormor i några nätter, sen åker vi till underbara Solum och hälsar på farmor och farfar. Vi åker hem den 7 juli, men då åker vi direkt till Españaaaa i två veckor! Så det blir väldigt hetsigt, och knappt någon tid att tillbringa framför datorn. Och det innebär såklart färre inlägg. Men gud liksom, varför sitta inne vid en fkn dator när man kan vara ute och njuta av sommaren!? 



Efter Spanien är det lite oklart ännu vad vi ska göra. Jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill jag vill JAG VILL åka till Bornholm med Betty i några dagar men familjen vill visst inte det. Men jag ska tjata tills jag tappar rösten (bokstavligt talat) för det skulle verkligen göra min sommar! Om jag inte får - då bär det antagligen av till Malmö i några dagar. 

Yesbox. Vi hörs eller ses någon dag. Ska packa det sista nu, och sedan tänkte jag lägga upp lite bilder från Solum (vårat sommarställe, ungefär samma sak som ett landställe, fast man bara är där på sommaren). HUGS!♥


Kommentarer



Name:
Kom ihåg mig?

Mail

Blog:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0