helt jävla rätt


En kommentar på kenzas blogg:

"Asså fattar du hur jävla mycket TUR du har? hur många tjejer som hade dödat för att vara på din plats? och du bara säger ”tack” som att du fått ett par skor från Nelly och inte precis sett en spelning som tusentals tjejer drömmer om? du är bara en bortskämd stockholmsbrud som fått smaka på för mycket av det goda i livet..jag ger dig creds till ditt utseende, du är en av de mest naturligt vackra tjejerna jag sett och det är för ditt utseende jag följer din blogg för jag tycker om att titta på vackra människor (och för att du får massa gratis och bra erbjudanden, som det här till exempel) men annars är din blogg helt ärligt sjukt tråkig och du är bara..vad ska man säga? helt jävla plain. dina inlägg handlar om ”godmorgon nu ska jag äta ägg och korv” 11 på morgonen, sen ska du ut o fika och sen ska du på sånglektion och sen ska du mysa med din ”man”/dina tjejer.seriöst, kan du inte göra något/blogga om något som folk tycker om förutom dina fina bilder på dig? kan du inte GÖRA något av ditt liv med alla möjligheter du har istället för att bara sitta på din röv och låta folk kontakta dig och på så sätt bli ”känd” för att du följer med på en räkmacka, för det är exakt det du gör..du har ingenting UNIKT, ingenting PERSONLIGT..Du är bara en fin docka att titta på coh folk utnyttjar det..och din stil, aså ha ha med dina pengar hade jag ju varit sveriges snyggaste klädda, du har ingen personlig stil utan du kopierar andra rakt av och du kör fortfarande på massa ringar, nitar, svart och rött läppstift stilen och färgglad clutch..seriöst? och din sk skokollektion…det är ju bara rena kopior av andra stora märken.. kom igen nu, gör något av dig själv, skaffa ett riktigt jobb, då kanske folk uppskattar ditt bloggande mer än att läsa om ditt tråkiga liv då du vaknar, skiter, äter och gör otroligt fula miner som du tror är roliga!"

Detta var en kommentar jag såg på Kenzas blogg, och jag kan inte annat än att hålla med. Visst, jag läser hennes blogg och har alltid gillat henne, men bakom allt detta så är det ju såhär det är. Sure, man måste ge henne cred för att hon har kommit så långt, och det var faktiskt hon + några andra som startade hela den här dagens outfit grejen. Och vad är det man ser, nästan varenda jävla blogg kör med dagens outfit nu. Men det skiter jag i, för det är exakt såhär jag också har tänkt om henne. Och ja-hon är dösnygg och har en kropp to die for, men hey, hon är för perfekt, det blir så tråkigt i längden.

Någon som håller med mig?




Kommentarer
Name: Julia'

SV: oh, då ska jag kolla in där ;)



Håller delvis med om kommentaren, kan tycka att det är konstigt att hon tjänar på att skriva om sin vardag, men jag ser henne mer som en inspirations källa :D

2011-03-27 | 16:39:44
Blogg: http://juliacarnehagen.blogg.se/
Name: Lina.

Jag håller absolut med!

Och allt Kenza skriver om på sin blogg är så himla perfekt; hon har utseendet, hon har kroppen, vännerna, pojkvännen osv. Ingenting saknar hon. Jag mår så jävla dåligt ibland av att läsa hennes blogg, för att hennes liv framstår som FÖR perfekt. Hon skriver aldrig något ont om någon, alla älskar henne och så är det bara.

2011-03-27 | 16:50:34
Name: Lina.

(hehe oups, aggressionerna bara bubblade fram...)

2011-03-27 | 16:51:21
Name: Julia'

Jo, det är sant. kanske inte dom dyra jeffery calmbell bootsen eller acne klänningen men det kan man hitta liknande budget saker. ;)

2011-03-27 | 17:25:42
Blogg: http://juliacarnehagen.blogg.se/
Name: Amanda S

SV: Jag vet, såg det... Bortskämd eller bara riktig tur?<3



Kan inget annat än hålla med kommentaren ovan...

2011-03-27 | 19:30:31
Blogg: http://sommarstrom.blogg.se/
Name: Alina

Allt bra idag snygging? =)

2011-03-27 | 19:35:23
Blogg: http://alinah.se
Name: ragnhild

Har nästan aldrig tänkt såhär gällande Kenza förut, men nu när jag ser det är det ju fan helt rätt! Okej om den här tjejen som skrivit kommentaren kanske inte formulerat sig helt bra och kanske överreagerat gällande vissa punkter, men majoriteten av grejerna hon listar upp är helt sant. Även fast allt är perfekt måste hon gång på gång förklara att hon hade det så oerhört svårt när hon var liten, hon var inte rik och det fanns stora problem inom familjen, bara för att "uppmuntra" andra människor att fortsätta "kämpa". Jag vet inte riktigt vad mer jag sak tillägga. Men jo, nog kommer snart hela svenska folket tröttna på att följa världens mest perfekta människas liv. Jag ger henne tre år till, max



AWESOME ATT DU BÖRJAT BLOGGA IGEN! Men nu är det jag som börjat tvivla en aning på min egna blogg.. :/ haha

2011-03-27 | 19:41:42
Name: sofie

Håller helt med asså!



sv: Har inte brutit något, men har sjukt ont i knät :( saknar dig <3

2011-03-28 | 15:02:13
Blogg: http://honkallassofie.blogg.se/
Name: VICTORIA

Jag håller med er men ändå inte. Det verkar som att ni är avundsjuk på Kenza ganska rejält! Kan ni inte bara glädjas åt henne?! Hur vet ni pm hon har det perfekta livet? Pengar och utseende är inte allt. Jag är ganska säker att hon inte tycker att hon är perfekt, INGEN är perfekt. Kenzas liv är bra, för att hon har sett till att det är det. Hon hade inte det jätte enkelt när hon växte upp för att det var någon familjemedlem (vet ej vem) som missbrukade. Men jag håller med er. Hon har allt och jag tror att ni bara avundas henne. H

Ps. Hon känner 200 00kr i månaden helt sjukt!!

+ jag menar inget illa..jag är också ganska avundsjuk på henne (men hennes stil är sååå tråkig!!!)

2011-04-03 | 15:06:06
Name: VICTORIA

Svar till raghild



Du vet inte hur svårt det är att ha en familjemedlem som missbrukar..allvarligt det du skrev att hon gång på gång skriver det i sin blogg, det är bara sååå inte ok! -_-

Du kanske tycker att hon har det perfekta livet..det har du oxå..om ingen i din familj missbrukar vill säga! -_-

2011-04-03 | 15:10:16
Name: cattis

jag håller med men ja tyckte hon gick för långt, och ja menar varför man skriver så till henne är ju bara för att hon är svartsjuk. men det är ju det man blir när man läser hennes blogg. Lever lyx och det bara ploppar pengar i brevlådan! fin blogg :)

2011-04-03 | 19:21:44
Blogg: http://catharinanejman.blogg.se/
Name: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

I agree helt och hållet!

2011-04-03 | 20:33:21
Blogg: http://saandraans.blogg.se/
Name: Anna

Håller helt med, har aldrig tänkt så men när någon säger det såhär så förstår man verkligen att det är så!

2011-04-04 | 08:49:06
Name: magda

Håller med dig till 100% och ifall jag får så skulle jag gärna vilja kopiera detta inlägg och lägga upp det på min med ifall det är okej med dig? :D

2011-04-10 | 16:10:12
Blogg: http://maggibo.blogg.se/



Name:
Kom ihåg mig?

Mail

Blog:



bloglovin
Trackback
RSS 2.0